prinsessanalice

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

Rubrik saknas

Av Alice - 27 oktober 2010 19:54

heej<3 ida har det varit skola då, sen så stack  jag hem till åsa, osså gjorde vi lite läxa som ska va klar snart, sen speeela vi wii!!!<3 haha vi äger ju:P

men sen nu gör man inger , har läst lite i vapyrater (en bok som vi måste läsa i skolan, faktist helt ok) har enet okrakt göra nån läxa ida , fasst jag har matte prov/daignos imon, har ente övat ett skvatt , :O men jag, det går väll bra(hoppas jag) sen har saga sprungit bort så mamma och pappa är ute och letar efetr henne, tänk så kommer hon ente tbx :( det måste hon annars dör seriöst jag. och ida fick man osså sina skolfoto (jävla lång tid det tog, vi tog dom 1  vecka efetr att skoan börjat m:O )

men här är  5:ans och 6:ans vilket blev bäst? det till vänster är 6:an och det till höger är 5:an ......

gillar mest 6:an, men ser konstig ut på båda.... :( haha lixom kolla hur jag såg ut i 5:an usssh

imon ska jag redovisa om islam( hehe ska be) koller bli lite faillat :O haha, men önska mig lycka ytill.  


puss<3 älskar dig<3    

 
 
ebbba ljungbeeeerg

ebbba ljungbeeeerg

27 oktober 2010 21:03

sjuktsöt på båda ju

http://ebbaljungberg.devote.se

Alice

28 oktober 2010 20:18

nÄ!!! du e söötast

 
Ingen bild

Simon (simon98v) Håkansson

8 november 2010 21:57

ser sådär ut i femman men ser bra ut på 6:an :)

Alice

9 november 2010 17:51

oki :)

 
Ingen bild

Simon Håkansson

8 november 2010 22:02

ser väldigt bra ut på 6:ans bild

Alice

9 november 2010 17:51

okej tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice - 15 november 2010 07:12

heej, jo jag ska överge blogg platsen, och har skapat ny blogg på Devote, är inte klar med designen än, men jag lägger in inlägg så, kolla där i stället  www.alliiccee.devote.se     hoppas ni  läser den istället, så pusss ...

Av Alice - 13 november 2010 13:37


heej, ida så har jag spelat match förlora första och vann andra, sen nu bara slappar jag, och ikväll blir det mys och kul meed nora och alice!!<3 fatta kul vi kommer ha, det kommer nog komma  lite bilder från de imon, och just de igår så va jag me...

Av Alice - 9 november 2010 17:59


heeej<3 igår ba det träning efter en sjuuukt tråkig och lång da i skolan! men ida va dte osså skola, lite roligare ida faktist, vi hade vikarie så......<3 sen så stack jag och träna med hanna paddy vendi och bella!<3 kuul, fast jävla fritiss...

Av Alice - 7 november 2010 20:06

heeej!! i da va det fett ballt asså, först stack jga till stranden med mamma, syster,pappa och hund och så promenara vi i det fina vädret!<3 haha, sen stack jag hem till hanna med ebba, sen stack vi till konstgräset ochträffa fritte, haha sjuukt k...

Av Alice - 6 november 2010 10:13


heej, nu ligger jag och degar miig i min saccosäk och kollar gossip girl!<3 sén så hitar man väl på nåt kul resten av dan, och igår så va dte jätte kul på badet! sen så hade vi gäster, så e litta trött, och ikväll så kommer fredde och hennes famil...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards