prinsessanalice

Direktlänk till inlägg 3 november 2010

skit kuul!!<3

Av Alice - 3 november 2010 01:08

heej:P ida har det varit as ballt, först vakna man och golla gossip-girl, sen träning till 5! men det va skit kul de osså, sen så kolla man på gossip girl igen, och sen käk,, och sen efter maten kom HANNA och EBBA!!!<3 så sjuukt kul! vi har typ slappat snackatt ock´h kollat på tv!! och dom käka ben och jerry! och nu sitter vi och smiknkar varandra (hehe, ebba sminkar mig och hanna)  kan kanske ta nån av ebbas bilder,(hennes dator)  

fan vad jag älskar er<3

puss  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice - 15 november 2010 07:12

heej, jo jag ska överge blogg platsen, och har skapat ny blogg på Devote, är inte klar med designen än, men jag lägger in inlägg så, kolla där i stället  www.alliiccee.devote.se     hoppas ni  läser den istället, så pusss ...

Av Alice - 13 november 2010 13:37


heej, ida så har jag spelat match förlora första och vann andra, sen nu bara slappar jag, och ikväll blir det mys och kul meed nora och alice!!<3 fatta kul vi kommer ha, det kommer nog komma  lite bilder från de imon, och just de igår så va jag me...

Av Alice - 9 november 2010 17:59


heeej<3 igår ba det träning efter en sjuuukt tråkig och lång da i skolan! men ida va dte osså skola, lite roligare ida faktist, vi hade vikarie så......<3 sen så stack jag och träna med hanna paddy vendi och bella!<3 kuul, fast jävla fritiss...

Av Alice - 7 november 2010 20:06

heeej!! i da va det fett ballt asså, först stack jga till stranden med mamma, syster,pappa och hund och så promenara vi i det fina vädret!<3 haha, sen stack jag hem till hanna med ebba, sen stack vi till konstgräset ochträffa fritte, haha sjuukt k...

Av Alice - 6 november 2010 10:13


heej, nu ligger jag och degar miig i min saccosäk och kollar gossip girl!<3 sén så hitar man väl på nåt kul resten av dan, och igår så va dte jätte kul på badet! sen så hade vi gäster, så e litta trött, och ikväll så kommer fredde och hennes famil...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards