prinsessanalice

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

snyft )=

Av Alice - 28 oktober 2010 20:19

heej:P ida va det tråkigt som FAN i skolan, det börja med att vi skulle ta spruta:(  hatar det e så jävla rädd för dom )= men sjävla sticket gjorde inte ont, men sen fick jag bivärkningar och kunde inte stå och blev skit yr och mådde illa, så la mig ner  på golvet, men sen blev dte lite bättre och då va jag tvungen att göra matte diagnos :( sen stack vi på nån författar sak,:P sen stack jag hem, och va så sjukt trött så kunde inte gå på träningen, va helt yr och hade ont i huvet :( men nu e det bättre:)

 nu kollar man mobil,, vet ente vilke man vill ha, knaske xeperia mina med tangentbord, va tkr ni? <3

men hejdå puss<3   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice - 15 november 2010 07:12

heej, jo jag ska överge blogg platsen, och har skapat ny blogg på Devote, är inte klar med designen än, men jag lägger in inlägg så, kolla där i stället  www.alliiccee.devote.se     hoppas ni  läser den istället, så pusss ...

Av Alice - 13 november 2010 13:37


heej, ida så har jag spelat match förlora första och vann andra, sen nu bara slappar jag, och ikväll blir det mys och kul meed nora och alice!!<3 fatta kul vi kommer ha, det kommer nog komma  lite bilder från de imon, och just de igår så va jag me...

Av Alice - 9 november 2010 17:59


heeej<3 igår ba det träning efter en sjuuukt tråkig och lång da i skolan! men ida va dte osså skola, lite roligare ida faktist, vi hade vikarie så......<3 sen så stack jag och träna med hanna paddy vendi och bella!<3 kuul, fast jävla fritiss...

Av Alice - 7 november 2010 20:06

heeej!! i da va det fett ballt asså, först stack jga till stranden med mamma, syster,pappa och hund och så promenara vi i det fina vädret!<3 haha, sen stack jag hem till hanna med ebba, sen stack vi till konstgräset ochträffa fritte, haha sjuukt k...

Av Alice - 6 november 2010 10:13


heej, nu ligger jag och degar miig i min saccosäk och kollar gossip girl!<3 sén så hitar man väl på nåt kul resten av dan, och igår så va dte jätte kul på badet! sen så hade vi gäster, så e litta trött, och ikväll så kommer fredde och hennes famil...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards