prinsessanalice

Alla inlägg under oktober 2010

Av Alice - 31 oktober 2010 19:48

ahh, så sjuukt ku, hannaa e verkligen bäst på det!!!!<3  sen imon så ska jga va med ÅSA:P osså skit kul<3 nu kommer litta bilder, från igår,, när ´jag va på nova!<3

hanni som bäddar <3     tröjan e ä'lskad men kostar 500!!!!

    

Av Alice - 30 oktober 2010 23:00

heej:P nu e jag hoss hanna, men bebisen(ebba) vi har kollat på film o snackat, vill men kna inte sova över :(  sen innan ida va jagpå nova med nosa sen kolla vi på allt för min syster,,<3

men heejdå<3 ha ingen bild, kommer knaske imon<3

puss<3

Av Alice - 29 oktober 2010 21:57

ja heej äntligen!!<3 ida vad det sjuukt kul!<3 föst va de skola sen stack man hem till malin<3 och kolla på hennes träning med frdde allle-balle-bajskolv och min älsklings nora!!!<3  först va dte litta segt , men sen typ vi halv 6 så blev det bäst, haha alice det e inte så jävla svårt att bara göra bakotkullor bytta!<3 haha, och noram nej jag e bättre än dig, inse<3 synd att fredde stck )=   sen så skämde dom ut mig som vandligt :P och malin jag hållor med om att det va pinit:P haha, jag fattar ente hur man kna göra sånt som ni gör malin och Åsa det borde va omöjligt, snurra typ tusen varv i luften elr vafan<3 haha lite tossiga bilder nu<3             

Av Alice - 28 oktober 2010 20:19

heej:P ida va det tråkigt som FAN i skolan, det börja med att vi skulle ta spruta:(  hatar det e så jävla rädd för dom )= men sjävla sticket gjorde inte ont, men sen fick jag bivärkningar och kunde inte stå och blev skit yr och mådde illa, så la mig ner  på golvet, men sen blev dte lite bättre och då va jag tvungen att göra matte diagnos :( sen stack vi på nån författar sak,:P sen stack jag hem, och va så sjukt trött så kunde inte gå på träningen, va helt yr och hade ont i huvet :( men nu e det bättre:)

 nu kollar man mobil,, vet ente vilke man vill ha, knaske xeperia mina med tangentbord, va tkr ni? <3

men hejdå puss<3   

Av Alice - 27 oktober 2010 19:54

heej<3 ida har det varit skola då, sen så stack  jag hem till åsa, osså gjorde vi lite läxa som ska va klar snart, sen speeela vi wii!!!<3 haha vi äger ju:P

men sen nu gör man inger , har läst lite i vapyrater (en bok som vi måste läsa i skolan, faktist helt ok) har enet okrakt göra nån läxa ida , fasst jag har matte prov/daignos imon, har ente övat ett skvatt , :O men jag, det går väll bra(hoppas jag) sen har saga sprungit bort så mamma och pappa är ute och letar efetr henne, tänk så kommer hon ente tbx :( det måste hon annars dör seriöst jag. och ida fick man osså sina skolfoto (jävla lång tid det tog, vi tog dom 1  vecka efetr att skoan börjat m:O )

men här är  5:ans och 6:ans vilket blev bäst? det till vänster är 6:an och det till höger är 5:an ......

gillar mest 6:an, men ser konstig ut på båda.... :( haha lixom kolla hur jag såg ut i 5:an usssh

imon ska jag redovisa om islam( hehe ska be) koller bli lite faillat :O haha, men önska mig lycka ytill.  


puss<3 älskar dig<3    

Av Alice - 26 oktober 2010 20:50

elr ja,, förtst va dte ju skola alltså inte så jätte kul :( men sen efter skolanl så va det kul,och fy fan va man kan skratta, NORA älskling:P så jävla kul vi alltid har! kräää kräää, ( bara du fattar) och spark i röven o ha dte bra;P haha vi e BÄÄÄST:P sen stack jag till basket hallen me hanne.banne , och där va dte osså mkt skratt och flum:P <3 sen nu på kvällen så har man ente gjort mykke  vettigt, men ja, haha, kan inte sluta skratta när jag tänker på daj nose, har inte skrattat så mkt på flera år, asså seriöst fan va jag älsklar dig<3  

jaja puss<3

haha alle älskling på biild:P imooron börjar vi ÅTTA, piss o bajs banan!

men puss<3 

Av Alice - 25 oktober 2010 07:21

heej <3 igår va dxet skit kul! elr först va det lite seegt, gick upp kvartöver 7 för skulle spela match 9, men sammling 8 )= så stack till hallen och alla värmde upp o så,, sen när klockan va typ 5 i 9 så hade motständarna fortfarande inte dykt upp,, så vår tränare börja ringa massa o sånt o typ halv 10 så fick hon reda på att dom inte kom, men som tur va skulle vi spela mot ett annat kag osså,, som vi förlora mot,, ( ändå jämt) sen typ hängde man på hallen me snälla hela dan,, men sen så skulle några i vårt lag osså spela  match den första vann dom sen så typ va jätte många tvungna att åka hem, så då hade iunte dom tillräkligt många sppellare så då fick jag , hanne-banne, och peddy älskling, och ebbba bebis hoppa in, har inte spelat en sån rooligt match på skit länhge!!! vi van me 67-30 ! och det va första gånge jag spela me paddy , hehe hon e typ bäst i vårt lag så:P


men puuss<3  

Av Alice - 23 oktober 2010 10:13

ahh, igår va de disco, sjuukt kul, först så va man me inez balla freddi bana och nosa:P sen blev inez litta sjuuk  så hon stack hem,,<3 discot va skit kul, mne stör mig som fan på vissa!  sen va det några killar som stod utanför, dom typ gråga massa om deras nr o sånt, men dom verka lixom ändå inte helt cp störda. sen när vi skulle hem skulle jag ha följe me hanni och ebba men dom skulle fäljka sin kompis hem med deras kompis wilma, dom skulle följa emma då, men när vi skulle gå så kolla vi först så dom inte följde efter oss, och det gjorde dom inte, vi gick ner i en typ tunnel och helt plötsigt såg vi att dom börja komma efter oss, och vi fick panik, hanna och wilma bara KUTADE igenom tunnlen fast det va fel håll och emma bara nej vi ska hit så sprang hon upp för en trappa ( som va jätte brant) oxh jag som hade cykel kom inte upp, så ebba sprang ner igen och skulle hjälpa mig men det gick inte, och killarna hade börjat springa o vi fick panik. så ebba och jag bara kutade samma väg som hanna och wilma hade, sen kom vi till emmas trapphus, och så va alla skit rädda, men sen kom emmas mamma ner och prata me<3 men  puuss, kommer inte vilja va ute sj nu på ett tag!<3         

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards