prinsessanalice

Alla inlägg under oktober 2010

Av Alice - 22 oktober 2010 10:06

heej alla<3 asså lessen att jag inte skrivit, men har inte haft nåt nät )= så nu e jag i skolan, hehe:P i kväll e det disoo! ska va me fredde balle nora bana och INEZ<3  sen e det match på söönda och imon ska man träffa lilla vonkan<3 och typ träffa Kalle o Tim, och kanske strömberg osså:P hejdå, hehe bild på älsklinar,, iskolan <3 hehe puss, skit i mig// mailn  

Av Alice - 17 oktober 2010 20:12

heej<3 ida va jag på nova me ebba o sen komm strönberg och ellen osså<3 köpte vantar o jeanse leggings<3  sen i fredas så va man på basket övernattning<3 sjuukt kul<3 sen lörda va det dam match hjedå oussen.. bilder kommer nog imon<3

Av Alice - 14 oktober 2010 21:06

heej<3 idaa har jag då varit i skolan, hehe typ inga lektioner, va nån ute da,, skulle vända sand, haha,  gjorde typ inget utan stod o snacka me älsklingar heella tide, haha<3 sen så efter skolan så stack malin och frdde hem till mig, sen kom hanni älskling osså,  så gick vi ut med saaaga osså. sne stack man o träna<3

puss  

Av Alice - 13 oktober 2010 20:37

http://www.youtube.com/results?search_query=las+ketchup&aq=0heej<3 idaa stack jag hem till fredde me linne älsling och alice älsling o fredde älsklong förstås:P vi baka  scones o dansa o sjöng , haha las ketchup, haha, sen sjöng vi singstar


sen så stack alice o träna o linne stack hem, o då sjöng jag o freddde lite mer, haha:P sen stack vi o kolla på alice träning:P o då träffa man belle älskling ossså<3


pussen<3   jag o bana tuffingar:P

Av Alice - 12 oktober 2010 17:51

haha i daa va jag me älsklings linne   alltid lika roolit<3 först va vi hemma hon hennes mormor o morfar signe o rolf , inte GÖSTA <3 hahasen stack vi hem till mig o spela ticket to ride<3 sen nu skulle hon sticka till sin träning<3

haha cp ja e på bilden:P  

Av Alice - 11 oktober 2010 20:54

heej<3 idaa har typ inte hänt nåt spec, först va det bara skola. sen gick jag o lilla freddi ut med saga sen va det träning men jag kna inte träna me min jävla tumme, men kolla lite<3

men heeejdå<3


haha jag o mina älsklingar<3 jätt gammal bild, men skit the same<3  

Av Alice - 10 oktober 2010 19:58

heej<3 idag har varit sjuukt kul<3 först så stack man o handla mat med mamma<3 hehe köpte massa tuggumi , äter verkligen förmkt! <3

sen va jag me hanna o vi möblera om hennes rum,, <3 de va SKIT kul, först gick det inte så bra, men slutet v´blev riktigt snyggt<3

sen stack jag till Åsa o så spela vi Wii vi eju bäst på de Åsa<3 haha, sen stack vi till lekplatsen o spela 20<3 sen stack vi hem o spela wii igen<3

tack alla för en underbar dag<3


hehe gammal bild, jag o min belle älskling<3

puss <3 hejdå<3  

Av Alice - 9 oktober 2010 09:39

vill bara tacka er alla för en jävligt underbar kväll igår<3 fan va gött det va, o fredde det e bara att inse , dom äger oss på mariocart<3

fy  fan va vi grät asså,, haha  

lite bilder<3               

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards